2016. szeptember 17., szombat

33 || I got a heart


A szombati fellépés a Dan’s Pub-ba szintén jól sikerült; talán még többen jöttek el, mint egy hete. Iszonyatosan jó érzés volt kiállni a tömeg elé, ahol az lehettem, aki akartam lenni, aki én magam voltam. Nem kellett megjátszani az érzéseimet. Nem kellett jópofát vágnom a dolgokhoz. Csak én voltam, Ann Smith.
Aztán amikor lesétáltam a színpadról és Anthony mosolygós arcával találtam szembe magam, minden véget ért.
- Jó voltál- adott egy puszit a homlokomra- Találkozunk valamikor?
- Hát igen, majd szombaton- rágtam a szám szélét.
- Szombaton elmarad az est, nem mondta apu? Nem érsz rá előtte?- simította meg a karom, mire hányingerem lett.
- De, csak én nem akarok tőled semmit, oké?- ki kellett mondanom. Nem tarthattam tovább magamban, mert már irritált Anthony közelsége- Most pedig mennem kell.
Otthagytam az asztalánál, én pedig sietős léptekkel elhagytam a pub-ot. Olyan megkönnyebbülten rontottam ki a helyről, hogy azt hittem elsírom magam. Sokkal jobban éreztem magam, mint azelőtt 5 perccel, mert végre kimondtam. És ez a világon mindennél jobb érzéssel töltött el.
Amikor az utcánkba értem észrevettem, hogy Anne-k házából hangos zene szűrődik ki, de nem nagyon foglalkoztam vele.
- Anyu?- kiáltottam amikor hazaértem.
- Itt vagyok, kincsem- jelent meg szőkés hajával a konyhában. Mellette pedig ott állt Anne.
- Mi van odaát?- érdeklődtem miközben töltöttem magamnak egy pohár vizet.
- Harry-ék áthívtak egy pár embert. Mondták, hogyha hazaérsz akkor mondjuk meg neked, hogy várnak téged is- mosolygott Anne.
Igazából piszkosul kedvem támadt, ahhoz, hogy bulizzak, így szinte azonnal átmentem a szomszédba.
Ez a buli lényegesen kisebb volt. Alig voltak 10-15-en, a zene is elég halk volt a múltkorihoz képest és kevesebb piát is vettek a srácok. Amikor beléptem az ajtón megcsapott a fülledt, meleg levegő alkoholszaggal keveredve, ami mintha gyomorszájon vágtak volna, úgy hatott rám.
Te jó ég, már csak a pia szagától is úgy érzem, mintha be lennék rúgva.
- Szia Hugica- ölelt át Joey, amikor észrevett. Nem volt éppen józan.
- Joey- erőltettem magamra egy mosolyt- Mizu?
- Semmi- kuncogott- Haz azt üzeni, hogy kint vár a diófánál.
- Joe, nincs is diófájuk- ráztam meg a fejem hitetlenkedve.
Össze-vissza beszél, lehet nincs is kint.
- Mindegy, kint van. Beszélni akar veled- nagyon nehezen mondta ki a szavakat. Azonban bármennyire is azt akartam, hogy ne érdekeljen, túlságosan hajtott a kíváncsiság, ezért szinte azonnal a kertbe indultam meg.
Körbenéztem, majd megakadt a tekintetem egy alakon, aki a kert végében lévő fán ült, nekem háttal, de a hajáról bárhol fel tudtam volna ismerni. Lábaim automatikusan felé vették az irányt, majd amikor már csak pár lépés választott el tőle, megfordult. Csak néztük egymás szemeit és próbáltunk belőle kiolvasni mindent. Leugrott az ágról és megállt előttem pár lépésnyire. Én azonban nem tudtam uralkodni magamon, ezért a nyakába ugrottam. Mélyen beszívtam az illatát. Olyan erősen szorított magához, mintha soha többé nem akarna elengedni engem.

- Hiányoztál- suttogta rekedten a hajamba, amitől kirázott a hideg. Óvatosan felemeltem a fejem, hogy a szemébe tudjak nézni, ő a tekintetemet kereste, majd lassan és óvatosan közeledett ajkai az enyémhez és mikor végre összeértek, akkor döntöttem el. Hogy soha többé nem akarok mást, csakis őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése