2016. szeptember 4., vasárnap

31 || In the back of my head


Anthony-val egy étterembe mentünk, ami hiába volt nagyon hangulatos, ha kb. minden második ember idemegy első randira. Ettől függetlenül jól éreztem magam vele, volt sok közös témánk is, azonban mégis ott volt a számban az a keserű érzés, ami nem akart megszűnni. Csakúgy, mint Harry.
Amikor kitett a házunk előtt és megakart csókolni én önkéntelenül is elhúzódtam tőle. Csak Harry arca lebegett előttem és, hogy nem helyes az, amit csinálok. Bármilyen értelemben. De már nem volt megállás. Felszálltam arra a vonatra, ami elzúgott és hiába volt rozoga, mégis ezt választottam, mint a nehezen megközelíthető szuper express-t.
- Ne siettessünk el semmit- mondtam belül megsemmisülten.
Az igazság, amit eredetileg és szívem szerint legszívesebben mondtam volna, valahogy nem akart kijönni a torkomon. Megfordultam és becammogtam a házba. Egyszer sem fordultam vissza és azt sem akartam, hogy máskor megforduljak. Képletesen, természetesen. Nem akartam Anthony-val járni, vagy csak csókolózni, de még csak megfogni sem a kezét. Egyszerűen ő nem az volt, aki hozzám illő lett volna.
Ő nem volt Harold Edward Styles.
És ezt volt a legnehezebb elfogadnom önmagamban. Bármelyik férfi, aki az elmúlt évek alatt valaha is kikezdett velem állandóan mérce alá került, de ott nem tudott megfelelni.
Az egyetlen szerencsés Tom volt.
Tom-mal volt az egyetlen olyan kapcsolatom, Harry-n kívűl, akiben maximálisan megbíztam. Azonban ez sem tartott nagyon sokáig, mert megcsalt. Soha nem gondoltam volna, hogy annak az embernek, akinek mindenem odaadtam és feltétel nélkül szerettem egyszer egy szánalmas kislányra lenne szüksége helyettem. Tom-mal már lassan három éve jártunk, amikor kiderült, hogy neki van valakije, aki akkor még alig múlt 16. A húga legjobb barátnője volt az a lány, Sandy-nek hívták. Persze miután szakítottunk rá két hónapra már őt is dobta. Csoda, hogy három évig bírta velem, hacsak nem kavart közben is másokkal. Szörnyen éreztem magam. Hónapokig alig tudtam megmozdulni, aztán jött valaki, aki ezt megváltoztatta.
Ő volt Harry.
Az ágyamon ültem és megláttam, hogy a szomszéd ablak is nyitva volt. Harry engem nézett. Smaragdzöld szemeit áthatoltak a csontjaimon és láttam a szemén, hogy egyenesen a szívembe láttak. Tudta, kellett, hogy tudja, hogy mi játszódik bennem. Éreztem, hogy ő is érzi. Azonban azt hiszem abban a pillanatban valamit mégis rosszul sugározhattam neki, mert felállt és elhúzta a függönyét. Megsemmisülten dőltem hátra az ágyon. Annyira megsemmisülten, hogy még csak sírni sem tudtam volna. És valahol mélyen még igazat is adtam Harry-nek. Kellett nekem az a pofon. Bármennyire is fájt, égetett kellett, hogy felébredjek és tegyem, amit tennem kell.
Másnap reggel korán keltem és egyenes rendbe szedtem magam, hogy még időben el tudjak indulni a Mandeville-be. Merthogy szerdára terveztem a felmondást. Tegnapig voltam szabadságon, de ez a mai nappal véget ért. Végtelen szabadságot kaptam. Már amennyire vehetjük úgy. Többé nem várt rám hajnali kelés és egész napos robotolás.
Céltudatosan és magabiztosan léptem ki a házunkból és úgy is vonultam végig az utcán. A Mandeville előtt azonban egy másodpercre meg kellett állnom, hogy vegyek egy mély levegőt és elintézzem azt, amit el kellett, hogy intézzek.
Egyszerűbben ment, mint gondoltam. Megmondtam, hogy azonnal felmondok és, hogy már nem fogok bejönni dolgozni. David először kiakadt, majd beletörődve elővette a papírokat.
- És most mit kezdesz magaddal?- kérdezte megvetően, amolyan félvállról.
- Énekelek a Dan’s-ban- mondtam ki büszkén, mire lenézően kinevetett.
Majd megmutatom én neki, hogy kit kell lenézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése