2016. augusztus 21., vasárnap

29 || I’m trying to be okay


Az persze, hogy azon a bizonyos szombat estén mindent elterveztem, mindössze egy perc alatt dőlt össze. Ugyanis a korábbiakhoz képest anyu egyáltalán nem engedte, hogy magamba forduljak. Még aznap este, miután Anne-ék hazamentek, ő feljött hozzám és megkérdezte, hogy mi történt. Természetesen ők már mindent tudtak a veszekedésnek nem minősülő dologról, ami kettőnk között történt Harry-vel, de anyu kedves volt és meghallgatta az én verziómat is.
- És azt mondta, hogy menni akar és, hogy már meg vagyok hódítva- szipogtam- Anyu, lehet, hogy igaz, mert szerelmes vagyok, de akkor is. Ennyire feltűnő? És azt mondta, hogy menne. Nem is akar tőlem semmi komolyat.
- Figyelj kincsem- anyu kisimított az arcomból egy könnytől áztatott hajtincset- Lehet, hogy ezt csak Joey miatt mondta. Joey is ki van akadva, megjegyzem jogosan, mivel ő a legjobb barátja, te pedig a húga vagy. Neki is ugyanolyan nehéz, hidd el. És szerelmes vagy belé? Tényleg?
- Mi?- hőköltem meg- Nem.
- Pedig azt mondtad- anyu idegesítően sejtelmesen vigyorgott rám.
- Nem, biztos, hogy nem- bizonygattam- Ilyet sohasem mondanék.
- Rendben, de figyelj most átmegyek Joey-hoz is, mert ő is rosszul érzi magát. Holnap elmegyünk vásárolni, jó? Veszünk néhány új csinos ruhát- adott egy puszit az arcomra és az ajtóhoz lépett.
- Anyu- szóltam utána, mire megfordult- Köszönöm.
- Nincs mit édesem, aludj.
Tehát ezzel kezdődött az egész majdnem egyheti őrület. Merthogy a vasárnapi shoppingolás anyuval csak az eleje volt. Éppen az egyik boltban nézelődtünk amikor megcsörrent a telefonom. Ismeretlen szám volt, de felvettem.
- Szia Ann- köszönt a titkos idegen, akinek fel sem tudtam ismerni először a hangját- Anthony vagyok. Tudod az apám Dan.
- Szia Anthony- mosolyodtam el- Mi újság?
- Semmi különös- a hangja kellemes volt, bár éreztem benne egy kis feszültséget és izgatottságot- Aputól tudtam meg a számod, és gondoltam felhívlak, hogy gratuláljak a tegnap estéhez. Már tegnap akartam, csak nagyon elrohantál. Szóval király voltál.
A tegnap szó után ezernyi összekuszált gondolat és érzelem szakadt fel bennem, amiket anyu a folytonos csacsogásával és figyelmével éppen, hogy le tudott szorítani.
- Köszönöm- megilletődötten fogadtam ezt az egészet.
- Arra gondoltam, hogy esetleg találkozhatnánk valamikor a héten, ha éppen ráérsz. Mondjuk kedd? Kedd este jó lesz neked?
- Igen, persze. Kedden este ráérek.
- Okés, akkor majd elküldöd sms-ben a címed én pedig odamegyek 6-ra, jó?
- Persze, de a címem már nem tudtad elkérni Dan-től?- kuncogtam.
- De, de gondoltam megkérdezem így, hogy ne tűnjek túl furának- nevetett.
- Rendben, akkor sms-be küldöm a címem. Kedd, 6 óra, a házam előtt. Majd találkozunk, szia.
- Várj, meg sem kérdezed, hogy hova viszlek?
- Bízom benned, hogy nem bérgyilkos vagy, így nem félek. Legyen meglepetés- mondtam, elköszöntem újra és leraktam. Anyu gyanúsan méregetett.
- Anthony és meglepetés-randi- biccentett- Mesélj el mindent- utasított játékosan. Én pedig elmeséltem neki mindent.
Hétfőn Joey-val tesós napot tartottunk, mert már rég csináltunk egész nap együtt mindent. Bezárkóztunk Joey szobájába tömérdek kajával és innivalóval, amit egy normális ember napokig evett volna, mi azonban elfogyasztottuk egy nap alatt. Már meg sem tudom számolni, hogy mennyi filmet néztünk meg összesen. Őszintén nagyon hiányzott, hogy egy kicsit egyedül legyek a bátyámmal egy drámamentes övezetben, Harry és a szüleink nélkül. A szombati esetről nem esett szó, efölött szemet hunytunk, aminek örülök, de minket ismerve a bomba előbb vagy utóbb úgyis robbanni fog, már csak azt kell megtudnom, hogy mikor és arra az időre inkább elzárkóznék.
De egyelőre minden oké volt a párosunkkal.
A keddi napom első részében semmi különlegeset nem csináltam, csak kertészkedtem, mert az utóbbi egy-két hétben elhanyagoltam az udvarunkat, ami nem mellesleg meg is látszott, de rendesen kicsinosítottam.
A hat órához közeledve azonban úrrá lett rajtam a pánik, mert hogy fogalmam sem volt, hogy mégis mit akarok. Már pedig, ha valaki randira készül tisztában kéne lennie pár dologgal, főleg azzal kapcsolatban, hogy mit akar ő maga. Én azonban nem tudtam és csak úgy naivan fejest ugrottam ebbe a medencébe, ami túl mélynek bizonyult és én majdnem belefulladtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése