2016. augusztus 9., kedd

24 || I want you here with me


Joey felrohant a szobájába én pedig nem bírtam az ősökkel tovább egy légtérbe maradni, ezért mentem utána. Óvatosan remegő kezekkel kopogtam be az ajtaján. Mivel nem kaptam választ, ezért benyitottam. Az ágyán feküdt és a plafont nézte.
- Rosszul reagáltam. Sajnálom- mondtam.
- Semmi baj, csak- a szemében megbánás és bűntudat csillogott- van valami, amit még nem mondtam el.
- Hát akkor hajrá. Ez a mai nap ilyen őszinte kirohanásokkal teli- mosolyogtam hamiskásan.
- Harry-vel megyek- jelentette ki- Los Angeles-be.
- Ó te jó ég- a fejemhez kaptam és lerogytam a földre.
- Sajnálom. Figyelj. Megbeszéltük, amikor visszajött. Nem tudom még mikor megyünk, de lehet, hogy hamarabb, mint gondolnád.
- Te beszéltél vele azóta?- kerekedett el a szemem.
- Igen. Nemsokára visszajön, csak- szünetet tartott- kellett neki egy kis idő.
- Nélkülem- fejeztem be a gondolatát. Nem mondta ki, de tudtuk mindannyian, hogy erről van szó.
- Remélem majd meg tudjátok beszélni.
- Nem hiszem- nevettem fel erőtlenül- Elmegy csak most mész vele te is. Ehhez ért.
- Ne mondd ezt. Tudod, hogy mindig itt leszek neked.
- Persze- ingattam a fejem és odabújtam mellé.
Hiába tudtuk mindketten, hogy ez nem igaz, akkor jól esett azt gondolni, hogy ketten a világ ellen, jó párosítás vagyunk.
- Eljössz velem holnap?- kérdeztem Joey-tól. Természetesen beavattam őt a holnapi fellépésbe.
- Az első sorban fogok neked csápolni- nevetett.
- Azért ne túlozd el, légyszi- nevettem vele együtt.
Nem volt mindig jó a kapcsolatom Joey-val. Amikor kicsik voltunk természetesn mi is sokat veszekedtünk és verekedtünk, de hát melyik testvérpár ne csinálta volna ugyanezt? Aztán amikor Joey felsős lett, eléggé lenézett engem, de semmi durva nem történt. Amikor már mindketten kamaszok voltunk tényleg jó volt a kapcsolatunk. Persze sok zavaró tényező volt, amiért azért húztuk egymást, meg össze-összekaptunk, de jó megvoltunk. Miután Harry elment elromlott minden. De valahogy után megint jobb lett minden. Szeretem őt, mert mindig ott volt és törődött velem.
Holnap minden megváltozik- ezzel a gondolattal aludtam el Joey, bátyám karjai között.

Reggel madárcsicsergésre és dúdolásra ébredtem. Természetesen Joey már talpon volt és pakolászott a szobájában, ami most rendkívül tiszta volt.
- Jó reggelt, álomszuszék- vigyorgott.
- Mi van már?- nyögtem álmosan, aztán mint derült égből villámcsapás beugrott.
Ma fellépés.

Ma minden megváltozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése