2016. július 31., vasárnap

21 || You and me were raised in the same part of town


Reggel csörömpölésre ébredtem, ezért gyorsan felkaptam egy párnát és a konyha felé indultam.
- A rohadt életbe- kiabált a hang.
Bekukucskáltam az ajtón és megkönnyebbülve sóhajtottam fel.
- Joey, te meg mit csinálsz itt?- kérdeztem. Rám nézett, majd folytatta a rántotta vagy mi készítését.
- Jó reggelt, Ann- mosolygott rám- Hogy aludtál. Haz- megköszörülte a torkát- Harold adta ide a kulcsát. Tudta, hogy itt vagy. Kérsz rántottát. A francba- kiáltott megint, amikor felvágta az ujját, miközben paradicsomot vágott.
Egyik srác sem tud normálisan paradicsomot szeletelni?
- Várj- löktem meg egy picit- Menj megcsinálom én. Kell rá ragtapasz? Fent van a mosdóban. A szekrényben.
- Honnan tudod, hogy hol van?- mosta meg a kezét a bátyám és gyanakvóan nézett rám.
- Voltam már itt- vontam meg a vállam.
- És miért volt szükséged rá?
- Harry széttört egy vázát.
- Jó, Ann- sóhajtott egyet- Én ezt nem értem, de figyelj. Úgy csinál bármit is, hogy nem akarom szétverni a haverom képét. Tegnap miután elrohantál utánad akart menni. Van egy lila folt a szeme alatt.
- Mit csináltál George?- kiáltottam.
- Nem engedhettem, Ann- odajött és megölelt.
Szinte egész életemben számíthattam a bátyámra. Megvert már pár embert miattam, habár nem az a verekedős típus, de ha rólam van szó, akkor mindig jön és ez az, amit nagyon becsülök benne. Ezért is fog iszonyatosan hiányozni. De azért ezzel egy kicsit talán túl messzire ment.
- És utána mi történt?- kérdeztem a szám szélét rágva.
- Mindenkit haza küldtem. Michael maradt segíteni pakolni. Harry-t pedig felküldtem a szobájába. Aztán hívtalak, de ki voltál kapcsolva és hallotta, ahogy ordítozok, ezért lejött, odaadta a kulcsot, mondta, hogy biztos itt vagy és visszament.
- Sajnálom, Joey. Mindent. Miattam van az egész.
- Nem igaz. Diana miatt. Leitatta Harry-t. Láttam. Aztán kihasználta őt. Az a lány szörnyű.
- De Harry nem is ellenkezett.
- Persze, hiszen hót részeg volt és most őszintén. Nézz rá a csajra. Részegen azért, na- húzta a száját a bátyám.
- Köszönöm, Joe. Te vagy a legjobb bátyus- pusziltam meg.
- Azért ne mondj ilyeneket, mert elhiszem- nevetett és visszapuszilt.
A reggelit ettük, ami nem lett túl finom, mivel későn értem ki a konyhába és már menthetetlen lett a rántotta, több tojás pedig nem volt már Harry-nél.
- Szereted őt?- kérdezte meg hirtelen Joe, mire megakadt a torkomon egy falat és elkezdtem köhögni- Ó jaj- nevetett- Ennyire?
- Joey- sóhajtottam- Elmondtam neki.
- Mit?- kiáltott.
- Hogy szeretem. Részeg voltam és kiakadtam. Megbántott, belőlem meg dőltek a szavak.
- Mit mondtál még neki?
- Hogy legyen vége mindennek.
- Nem hiszem, hogy elmegy. Még bocsánatot fog kérni- húzta a száját- De remélem a normális kereteken belül.

Nem tudtam mire gondol Joey, de teljesen mindegy volt, mert mire hazaértünk minden kiderült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése