2016. július 29., péntek

20 || I can feel you crying


Fogalmam sem volt, hogy hova menjek szombat, vagy akár már vasárnap éjjel, részegen, ami már nem is volt teljesen igaz. Annyira ébernek éreztem magam, hogy vezetni is képes lettem volna, ami nehezen jött volna össze, mert nem volt kocsim. A házunkba nem mehettem, mert ott kerestek volna legelőször. Így hát csak bolyongtam össze-vissza. Még nem értem el az utca végét, amikor valaki mögöttem a nevemet kiabálva rohant felém.
- Ann- már teljesen mögém ért.
Hangja kétségbeesettnek tűnt, de most valahogy sehogy sem esett meg rajta a szívem. A szívem, amit alig 10 perce tört össze.
- Tűnj el- sírtam. Már nem érdekelt, hogy lát. Csak azt akartam, hogy abbahagyja a szívem a zakatolást, elapadjanak a könnyeim és, hogy eltűnjön ő.
- Nem, Ann- hangjában idegességet is felfedeztem- Meg kell hallgatnod. Figyelj ez nem az, aminek látszik. Nagyon részeg voltam és Diana is. Nem történt volna meg. Hinned kell nekem. Érted? Én azt hiszem. Nem tudom. Fontos vagy nekem. Nem akarlak elveszíteni. Pláne nem Diana miatt. Az a csaj egy pióca. Egy ribanc pióca. Igen. De te más vagy. Fontos vagy nekem- a hangja elcsuklott és láttam egy elszabadult könnycseppet a szeme sarkában.
- Persze. Nem történt volna meg, ugye? Ezért jutottatok el a szobáig úgy? Igaz? Most már nem vagy részeg, nemde? Diana pedig egy pióca. De azért tetszik neked az a ribanc. Persze. Hogyan is ne tetszene. Megértem. Csak engem ne etess, jó? Nem kell velem játszani. Te is nagyon jól tudod, hogy bármelyik pillanatban megkaphattál volna, annyira szeretlek téged. Fontos?- hitetlenkedve felnevettem, majd folytattam- Ha annyira fontos lennék, nem csinálnád ezt velem. Nem veszed észre, hogy tönkre teszel? Nem akarom ezt. Nem tudom mi volt, de legyen vége most azonnal.
Amint befejeztem elindultam előre, Harry viszont elkapta a csuklómat, megfordított és magához rántott. Erősen tartott, esélyem sem lett volna elszabadulni. Az arca egyre közeledett az enyémhez, de abban a pillanatban a tenyerem erősen csattant az arcán. Időközben egy elég nagy tömeg vett körbe minket. Elég sokan szemtanúi lehettek ezeknek a pillanatoknak. Harry elengedett és az arcához kapott, azt kezdte el dörzsölgetni. A sok ember, akik engem néztek nem éppen kedves pillantásokat vetettek rám. Nagyon rosszul éreztem magam, ezért elrohantam vissza se nézve.
Sok házat elhagytam már magam mögött, amikor egy ismerőset fedeztem fel. Sötétek voltak az ablakok és az egész környék. Hívogatóan nézett ki ezért előkotortam a kulcsát a kistáskámból, amit a nagy rohanás közepette szerencsére felkaptam.
A tulajdonosa pénteken adott nekem egy pótkulcsot. Azt mondta, ha elegem van a világból, oda menekülhetek.
Remélem ez a mostani helyzetre is vonatkozik. Tekintve, hogy a ház tulajdonosa miatt menekülök.
Remegő kezem miatt alig találtam bele a kulcslyukba. Amint kinyitottam az ajtót, megcsapott az illata és akaratlanul is kicsordult egy újabb könnycsepp.
Mennyire régen volt már az a bizonyos csütörtök éjjel. Mennyi minden történt azóta.
Csak a kanapéig jutottam el, tovább nem mentem, mert nem akartam a szobájába aludni. Levágtam magam a kanapéra és el is aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése