2016. július 27., szerda

19 || We all need something


- Szia szívem- jött oda hozzám és üdvözölt, adott két puszit, de szinte nem is nézett rám, látszólag keresett valakit- Hol van?
- Ki?- kérdeztem.
- Hazza.
- Azt hiszem a konyhában-  motyogtam és már is ott hagyott.
Hát ez furcsa volt. Miért érdekli hirtelen Harry? És miért becézi? És mi van?
Hirtelen két erős kart éreztem a derekam körül, amitől meg is ijedtem volna, ha nem éreztem volna rögtön mellette Harry összetéveszthetetlen illatát is.
- Miért vagy ilyen feszült?- búgta a fülembe- Megvan az álommunkád, nem? Bulizz!
Nagyon furcsálltam, hogy csak így idejött, amikor pár órával ezelőtt pedig elküldött. Aztán megcsapott az alkohol szaga is, ami csak úgy áradt belőle.
Szóval Harryke felöntött a garatra.
- Én… Csak…- dadogtam, majd előttünk termett Diana.
- Hazza- nyávogta, majd megszorongatta őt- Úgy hiányoztál.
- Diana? Te jó ég, de megváltoztál- kuncogott Harry alaposan végigmérve a barátnőmet. Vagy mimet. Mi tagadás vele kegyesebb volt a természet, mint az átlaggal és ezt előszeretettel hangsúlyozza mélyen dekoltált, feszülős ruhákkal. Ezt nyilván Harry is észrevette. Nem vak. Egyáltalán nem.
- Te viszont még mindig ugyanúgy nézel ki, mint a videoklipekbe- csavargatta a haját Diana- Jól is táncolsz, mint ahogy olvastam?- kuncogott.
- Jól táncolok- pillantott rám a szeme sarkából Harry, majd karon ragadta Diana-t és eltűntek a tömegben. Egy darabig még próbáltam őket megkeresni, aztán elkeseredettségemben elindultam a konyha felé.
Soha nem voltam egy nagy ivó, nem is bírom jól a piát. Amikor először berúgtam 16 éves voltam. Harry-vel és a bátyámmal voltam egy házibuliban. Alig emlékszem valamire, csak arra, hogy sokat hánytam és nevettem. Joey előtte persze megígérte, hogy vigyáz rám, aztán az lett belőle, hogy haza se vitt, csak miután kialudtam magam, mert félt úgy mutatkozni anyuék előtt, hogy én ennyire szét voltam csúszva. Anyu természetesen tudott róla, mert Diana-éknál volt a buli és a szomszédok nem igazán szerettek minket. Pláne amikor állítólag kirohantam az utcára és ott ordítoztam két idősebb sráccal. De erre nem emlékszek pontosan, csak mesélték.
Elég sokat ittam már, amikor egyszer csak Joey lépett oda mellém, mellette Michael-lel.
- Hé hugi- kivette a kezemből azt a pohár valamit, amit már egy pár perce iszogattam. Piszok erős volt, az biztos- Ne igyál ennyit! Láttam, hogy már mennyit lehúztál! Ennek rossz vége lesz.
- Nekem te ne parancsolgass! Mit gondolsz, ki vagy te?- nevettem görcsösen- A bátyám? Ja várj. Az vagy. Na mindegy. Szeretlek Michael- borultam Michael nyakába, aki csak a hátamat veregette.
- Na most szépen menj fel aludni- mondta Joey.
- Szomjas vagyok- hisztiztem.
- Na ebből elég- bármilyen figyelmeztetés nélkül felkapott a hátára és elindult a lépcső felé. Ütögettem a hátát, de nem reagált. A bulizó emberek kérdőn, nevetve néztek ránk.
Ledobott egy ágyra, ami biztos, hogy Harry-é volt. Még részegen is felismertem az illatáról.
Fél órája forgolódhattam ott, amikor hirtelen kivágódott az ajtó és két alak rontott be rajta, hevesen csókolózva.
- Bocsi, de már foglalt ez az ágy- kuncogtam.

- Ann?- kiáltott egy ismerős mély, karcos hang, ami most annyira nem is volt mély. Az alkohol szaga újra megcsapta az arcomat és a hideg végigfutott a gerincemen. A lámpa felkapcsolódott én pedig kirontottam közöttük. Hallottam, hogy utánam kiabálnak és láttam, hogy meg akarnak akadályozni, de már késő volt. Felkaptam egy üveget a konyhapultról és kisiettem a házból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése