2016. július 21., csütörtök

18 || Never in your wildest dreams


Végül csak három órára értünk haza, mivel rendesen elhúztuk a vásárolgatást. Persze Harry hibája volt az egész, mert minden sorban megállították autogrammot kérni, illetve olyan lassan válogatta a kajákat, hogy azt hittem ott tépem ki az összes hajszálam egyesével.
- Harold- szóltam rá megint, mert most az édességeket tanulmányozta már vagy 20 perce- mozdulj meg, könyörgöm, különben itt hagylak. Nem viccelek, ne nevess ki. Nem hallod? Harold!- kiabáltam a bolt kellős közepén. Ő egyre közelebb jött hozzám, majd megölelt, de én meglöktem őt.
- Na- nézett rám kiskutya szemekkel- Hát ezt érdemlem?
- Csak induljunk már, mert soha nem érünk haza- puffogtam.
- Nagyon durcis kedvünkben vagyunk- biggyesztette le az ajkát, de azért mosolygott. Már végre eljutottunk a kasszához, ahol viszont kilométeres sor állt.
- Nem vagyok durcis, csak elegem van belőled- motyogtam.
- Gyere ide- közel húzott magához, átölelt és adott egy puszit a számra.
- Harry- sziszegtem égő vörös fejjel- mindenki minket néz.
- És?- rántotta meg a vállát és tovább ölelt. A nyakába fúrtam a fejem, majd eltoltam magamtól és fizettünk. Rohantunk a kocsihoz, hogy most már nehogy megállítsanak.
- Miért baj, hogy megláttak minket együtt?- kérdezte már a kocsiban ülve. Láttam rajta, hogy zavarja ez a dolog.
- Csak. Te te vagy, én meg én- rágtam a szám szélét.
- Ezt nem értem. Az a bajod, hogy én vagyok Harry az 1D-ből és megpusziltalak téged nyilvánosan?
- Hát- elhúztam a szám- igen.
- Mi van? -nevetett fel erőltetetten.
Az út további része csendben telt, de mielőtt kipattanhatott volna a ház előtt, gyorsan átverekedtem magam és ráültem.
- Figyelj- lepődöttségét nem palástolta- a szemembe nézz- fogtam két kezem közé az arcát és felém fordítottam- Szóval. Nem az a baj, hogy te vagy Harry a One Direction-ból és megpusziltál a nyilvánosság előtt. Nem ez a baj. Hanem, hogy ez egy kis város és holnapra tuti már nemhogy a fél város, de a fél világ tudni fog arról a pusziról. Biztos, hogy ezt akarod? Ann Smith-vel kapcsolatos kérdéseket? Swift és Jenner után? Egy kisvárosi lány? Biztos?
- Engem nem érdekel, hogy mit írnak- közölte szárazon, érzelemmentes arccal- És mi van akkor, ha egy kisvárosi lány tetszik és nem Taylor Swift? Nem érdekel. Én tudom, hogy mi az igazság, ők nem. És amúgy sem jártam velük, ahogy veled sem. Most pedig, ha megbocsátasz kimennék.
Lemásztam róla és hátra dőltem az ülésen.
Nem hiszem el. Persze, nem járunk, de van valami. Vagy nincs? Te jó ég!
Legördült egy könnycsepp, amikor kopogtak az ablakon. Harry állt ott. Valószínűleg látta, hogy könnyeztem. Kinyitottam az ajtót és kiléptem.
Hangtalanul vittem be a rágcsákat és édességeket a házba.
- Mizu, hugi?- karolt át Joey. Mellette pedig Michael állt.
Michael már elég régóta Joe jó barátja. Ő is vörös hajú, mint én és kék szeme van. Elég magas, de Harry-nél nem magasabb.
Miért hasonlítok én bárkit is Harry-hez?
Szépen kipakoltuk a cuccokokat. Elrámoltuk a törékeny dolgokat. Előkészítettük a hangfalakat.
Átvettem egy csíkos pólóruhát, ami kényelmes, de azért mégis kinéz valahogy. Begöndörítettem a hajam és már át is mentem Harry-hez, ahol egyre jobban gyűltek az emberek. Megérkezett rég nem látott barátnőm, Diana is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése