2016. július 20., szerda

17 || Lost my senses


Szombat reggel anyu és Anne valóban elindultak Londonba, Rob pedig még előző nap este ment a barátjához. Így szombat délelőtt már Harry-ék nappalijába tanakodtunk azon, hogy kiket hívjunk és mit vegyünk estére. Merthogy a srácok kitalálták, hogy szervezzünk egy orbitális bulit. Az elején nem akartam belemenni, de végül meggyőztek. Végül is már ezeréve nem buliztam rendesen.
- Jó akkor Hazza-éknál lesz a buli. Fél 9-re hívjuk az embereket. Ti kajáért mentek, én pedig a haverommal, Michael-lel megyek a piáért. És összesen 35 embert hívunk, abból lehet nem jönnek el páran- összegezte Joey a megbeszélteket- Akkor indulunk?
- Joey- nyafogtam- még csak 11 óra.
- Jó, de ha most elindultok, akkor hamarabb végeztek. Mondjuk 2-re itthon vagytok, akkor jövök én is, aztán azt csinálsz, amit akarsz egészen 6 óráig.
- Jó, menjünk- adtam be a derekam, mert tudtam, ha esetleg mégsem minden úgy sülne el, ahogy terveztük, mindent a nyakamba varrna.
- Akkor gyere Annie- szólt Harry, felkapta a kocsikulcsát és elindultunk.
A kocsiban a rádiót hallgattuk, amikor egyszer csak a One Direction Drag Me Down-ja indult el. Harry idegesen rám pillantott és el akarta kapcsolni, de én gyengéden ellöktem a kezét.
- Hagyd. Ezt szeretem- mosolyogtam és el is kezdtem énekelni. Először lepődötten nézett aztán ő is énekelte velem együtt. A refrént már teli torokból üvöltöttük.

All these lights
They can't blind me
With your love, nobody can drag me down
Nobody, nobody
Nobody can drag me down
Nobody, nobody
Nobody can drag me down

- Nem is tudtam, hogy szereted a One Direction-t- mondta Harry miután befejeztük a mini-koncertünket.
- Sok mindent nem tudsz még rólam- kacsintottam rá- De egyébként szeretem a One Direction-t. Nagyon.
- Csak nem egy überhelyes énekes miatt?- vigyorgott.
- Te azt mondtad, hogy überhelyes?- nevettem hitetlenkedve.
- Ne térj el a kérdéstől, hé- kuncogott.
- De egyébként, egy énekes miatt- sejtelmeskedtem- Niall überhelyes- nevettem el magam a reakciójától- És még egyedülálló is- tetéztem.
- Ja, ja Niall- legyintett- De én egy göndörre gondoltam.
- Nem javulsz, Styles- vigyorogtam és közel hajoltam hozzá, majd hozzátettem suttogva- Megérkeztünk.
Az a fej mindent megért volna, ahogy kikerekedett szemekkel, piros arccal rám nézett, majd nyelt egy nagyot.
Kiszálltunk és összekulcsolta az ujjunkat.
- Tudod- nézett rám őszintén- tőled kaptam életemben a legtöbb majdnem-csókot.
Most én néztem rá elképedve.
- Én meg tőled- mondtam és megpusziltam az enyhén borostás arcát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése