2016. július 17., vasárnap

15 || The sky fell down


Amikor felkeltem egy fel-le emelkedő Harry mellkassal találtam magam szemben. Megnéztem az időt, ami fél kettőt mutatott. Miután nagy nehezen elkészültünk a kajával és befaltuk azt, mindketten csak aludni akartunk, mert nagyon elfáradtunk. Az éjszaka tökéletesre sikeredett. Rengeteget beszélgettünk Harry-vel mindenféléről.
Óvatosan visszafeküdtem a saját „térfelemre”, amikor hirtelen egy kezet éreztem a derekamon, oldalra pillantottam, ahol Harry próbálta kinyitni a szemét, ami nehezen ment, mivel a nap besütött a szobába, így nagyon világos volt. Adtam egy puszit az arcára.
- Mostantól minden reggel így akarok ébredni- motyogott a mély, rekedt hangján.
- Ahhoz meg kell dolgozni, Harry- kacsintottam, mire felnevetett.

A házunk előtt álltunk, amikor Anne-től kirontottak a szülők. Odarohantak hozzánk és megölelgettek minket.
- Te jó ég- forgatta a szemét Harry- Mintha 2 hónapot töltöttünk volna távol.
Nem bírtam ki, muszáj volt nevetnem.
- Harold Edward Styles ne gúnyolódj- emelte fel a hangját Anne, mire Harry- vel egyszerre folytattuk.
- Különben levágom a töködet- a könnyeinket törölgetve néztünk egymásra, anyuék pedig csak kapkodták közöttünk a fejüket.
- Miért kellett eltűnni?- érdeklődött Anne.
- Nem tűntünk el. Itt voltunk, Holmes Chapel-ben, Harry-nél. Csak beszélgettünk meg aludtunk- mondtam mosolyogva, pedig iszonyatosan idegesített, hogy ennyire kiakadtak, mert egy éjszakát nem otthon töltöttünk.
- 22 évesek vagyunk. Jó Ann, majd csak június 1-jén, de akkor is.
- Te emlékszel arra, hogy mikor van a szülinapom?- kérdeztem kikerekedett szemekkel.
- Hogy ne emlékeznék rá. Minden évben azon az egy nagyon csak te lehettél a középpontba- forgatta meg a szemét, mire elmosolyodtam. Ugyanis tényleg minden június 1-je hasonlóan telt. Én voltam a középpontba.
- Most meg min mosolyogsz? - érdeklődött tettetett sértődéssel Harry- Te nem is tudod milyen nehéz volt elviselni minden évben azt az egy napot.

A konyhában ültünk anyuval, aki két csésze teával ült le mellém.
- Sajnálom, hogy kiakadtam, de nem akarlak elveszíteni- vágott anyu bánó arckifejezést.
- Anya, soha nem veszítenél el- öleltem meg őt-, de menni akarok. Ide vagyok bezárva, mások és a saját korlátaim közé és azt érzem, hogy most érkezett el az a pillanat. Mennem kell.
- Kicsim- szipogott anyu- olyan hamar felnőttök.
- Hát már ideje volt- nevettem- 22 éves leszek júniusban.
- Jó, de akkor is, életem- kuncogott anya is- Csak tudod, Joey nem nagyon akar elköltözni szerintem úgy az elkövetkezendő 10 évben.
- Hallottam- sétált be hozzánk a bátyám- És nem vicces- nevetett és ő is odabújt hozzánk.
- Mikor jön haza apa?- kezdett el nyafogni, akárcsak egy öt éves. Habár igaza volt. Apát legutóbb a szilveszterkor láttuk, azóta nem tudott hazajönni. Értem én, hogy sok a munka, de akkor is. Mi vagyunk a családja.
- Nem tudom. Ann szülinapjára biztos hazajön- mondta anyu.
- De az még olyan messze van- siránkozott Joey.
- Viszont van egy jó hírem- jelentette be anya csillogó szemekkel- Nem leszünk itthon a hétvégén.
- Hova megyünk?- kérdeztem.
- Ja, ti nem. Csak én meg Anne. Úgy gondoltuk, hogy ránk fér a kikapcsolódás, ezért kerestünk egy last minute ajánlatot Londonba és holnap indulunk. Rob pedig elmegy az egyik ismerőséhez pár napra, így a tietek lesz a ház. Meg Harry-é. De ne szedjétek szét- tette fel a mutatóujját.
- Csúcs- öklöztünk Joey-val, aki azonnal átszaladt a szomszédba, hogy Harry-vel örülhessen. Örök gyerek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése