2016. július 16., szombat

14 || You stood by me


- Próbáld meg- mondta Harry, miután elmeséltem neki a Dan’s Pub-os kételyeimet. Az ágyán feküdtünk, betakarózva, egy olvasólámpa fényénél és beszélgettünk.
- És mi lesz, ha elrontom?- rágtam a szám szélét.
- Nem fogod. Mindig hallom, ahogy énekelsz. Rohadt jó hangod van- kacsintott.
Hú. Vajon mennyit hallhatott? Azt is hallotta, hogy One Direction-számokat is énekeltem?
- Jó holnap felhívom Dan-t, de csak egy feltétellel- tettem fel a mutatóujjam- Ha elkísérsz.
- Oké, megígérem- mosolygott és adott egy puszit az orromra. Annyira hirtelen mozdulat volt, hogy kikerekedett szemekkel néztem őt, ő pedig elpirult.
- Bocsá- kezdte, de gyorsan a mutatóujjamat az ajkaihoz tettem és megráztam a fejem.
- Ki ne mondd- mosolyodtam el és én is adtam az orrára egy puszit.
Ráfeküdtem a mellkasára, ő pedig a hajamat simogatta.
- Mondtam már mennyire imádom a hajad?- kuncogott.
- Régen sokszor mondtad- csúszott ki a számon, de azonnal meg is bántam. Harry keze megállt a hajamban, én pedig óvatosan ránéztem.
A tekintetemet kereste, de én csak az ajkait tudtam nézni. A csábító ajkait. Felém kerekedett és egyre közelebb húzta a fejét hozzám. Ajkaink súrolták egymást, amikor hirtelen megszólalt a telefonom.
- Ezt nem hiszem el- morogta és visszafeküdt a hátára. Kuncogva végigsimítottam a mellkasán majd felvettem a telefont.
- Mikor jöttök haza?- kérdezte anyu, hangjában azonban sem gúnyt, sem dühöt nem éreztem, hanem inkább egy kis aggódást.
- Még nem- feleltem.
- Minden rendben?
- Minden. Beszélgetünk.
- Oké, akkor ne várjalak egy darabig?
- Ne- mondtam- De. Haragszol?- kérdeztem és a szemeimet összeszorítottam.
- Nem. És soha nem is haragudtam.
- Majd beszélünk.
- Szeretlek.
- Én is, szia- köszöntünk el és letettem a telefont.
- Minden oké?- fürkészett Harry és teljes testével felém fordult.
- Persze- mosolyodtam el halványan és egy tincset kisöpörtem az arcából. Lefeküdt szorosan mellém, összekulcsolta ujjainkat és hallgattuk egymás szuszogását.
Hirtelen megkordult a gyomra, én pedig nem bírtam visszatartani a nevetésemet.
- Csak nem éhes a pici Harold?- kezdtem el gügyögni a hasának, mire megcsikizett.
- De, és ha így folytatod téged eszlek meg reggelire- incselkedett, majd felkelt.- Éhes vagy?
Egy bizonytalan bólintás kapott válaszul.
- Akkor maradj. Mindjárt jövök- nyomott egy puszit az arcomra és letrappolt a lépcsőn.
Az ágyban vergődtem egy darabig, aztán egy igen cifra káromkodást hallottam lentről, ezért lesiettem. A konyhában állt Harry, tűzhely fölött és mindent dobált össze-vissza. Odaszaladtam hozzá. Levettem a gázról a tojást, vagy valami olyasmit. Kivettem a kezéből a kenyeret, meg még egy tojást, letettem a pultra és szorosan megöleltem. Felkapott, így ösztönösen a dereka köré kulcsoltam a lábaimat és felültetett a pultra. Csak néztünk egymás szemébe majd adtam a szájára egy puszit. Igazából én sem tudom, hogyan lett nekem ennyi önbizalmam, de Harry csak állt földbe gyökerezett lábakkal és nézett engem, ahogy lepattantam a pultról és próbáltam helyrehozni a reggelit, amit Harry tökéletesen elrontott. Ő addig zöldséget próbált vágni, de a bekötözött kezével nem sikerült nagyon. Ennek a vége is az lett, hogy csak dobálózott és káromkodott, ezért odamentem hozzá, kivettem a kezéből a kést, mielőbb nagyobb kárt okozhatott volna és kuncogva elkezdtem vágni.
- Talán ha adnál még egy olyat, mint az előbb, jobban menne- incselkedett, mire felnevettem.
- Nem hiszem, hogy az segítene rajtad- nyújtottam ki a nyelvem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése