2016. július 14., csütörtök

13 || Driving too fast, moon is breaking through her hair


Megálltunk egy nagy kétemeletes ház előtt, ő kipattant, majd kinyitotta előttem az ajtót és én is kiszálltam. Beléptünk a házba. A házába. Letisztult, modern külső, ugyanilyen belsőt rejtett. Egyetlen személyes tárgyat nem láttam az egész lakásban. Még csak egy One Direction-ra utaló dolog sem volt elszórva. Katonás rend volt mindenhol; talán, mert sok időt nem töltött még ott. Körbevezetett a földszinten. Minden olyan egyszerű volt, olyan jellegtelen. Hiába volt bent minden, nagy tévék, mindenféle elektronikai berendezés, méregdrága holmik, valahogy olyan üres volt az egész.
- Szép ház- jegyeztem meg, mikor leültünk a konyhába. Kávét készített.
- Annyira azért nem- mosolyodott el.
- Hogy érted?- értetlenkedtem.
- Láttam hogy néztél körbe. Idegen, tudom- biccentett majd letett elém egy csészét, ami tele volt a barna löttyel, amit már évek óta nagy előszeretettel iszok- Mi történt? -kezdett el megint fürkészni, olyan aggódó stílusban. Mélyen a szemembe nézett, amitől kirázott a hideg- Fázol? Becsukjam az ablakot?
- Nem, jól vagyok- mosolyodtam el halványan- Ki hitte volna, hogy a nagy Harry Styles ennyire gondoskodó?- kuncogtam, ő pedig lesütötte a szemét- Rosszat mondtam? Mondjam, hogy Hazza Styles?- nem bírtam ki, hogy ne hozzam fel megint.
- Miért csinálod ezt?- csattant fel. Smaragdzöld szeme hirtelen elsötétült és csak dühöt tudtam leolvasni belőle.
- Harold- szóltam rá.
- Ne- csitított- Ne szólalj meg.
Kirontott a konyhából. Hallottam, hogy valami csörömpölt, ezért kötelességemnek éreztem, hogy utána menjek. Egy vázát tört össze, a földön a szilánkok szétterültek, de csak pár másodperccel vettem észre, hogy a bal keze csupa vér. Odafutottam mellé, már amennyire tudtam az üvegszilánkok miatt.
- Hol van a kötszer?- kiabáltam.
- A fürdőben- motyogta maga elé.
- Ülj le a nappaliba- utasítottam én pedig elrohantam a fürdőbe, amit könnyen megtaláltam, mert megjegyeztem amikor körbevezetett. A szekrényben nem is kellett sokáig keresgélnem, szinte egyből a kezem közé akadt. Siettem vissza a nappaliba, ahol maga elé meredt a vérző kezével nem is törődve. Levágtam magam mellé. Kiszedtem a tenyeréből kiálló szilánkokat és lefertőtlenítettem a sebet, majd óvatosan bekötöttem. Csak néha szisszent fel, de mindvégig magamon éreztem a tekintetét. Mikor végeztem óvatosan megsimogattam a tenyerét és adtam rá egy puszit.
- Gyógypuszi- mosolyodtam el kislányosan.
- Igazából itt is fáj- vágott szenvedő fejet és az arcára mutatott. Kuncogtam majd odahajoltam hozzá és lassan adtam neki egy puszit. Nem húztam el a  fejem, nagyon közel voltunk egymáshoz. Éreztem arcszeszének illatát, ami tökéletesen Harry-s volt.
- Ne haragudj- suttogtam a könnyeimmel küszködve.
- Te ne haragudj rám- mély rekedtes hangja bejárta az egész szobát. Megsimította az arcomat és közelebb hajolt. Már csak pár centire volt egymástól az ajkunk. Lélegzet visszafojtva vártam a következő pillanatot, hogy végre érezzem a tökéletes ívű ajkai ízét, azonban ez elmaradt, mert megcsörrent a telefonja, amitől összerezzentem és elhúzódtam tőle. Komótosan felvette és beleszólt.
- Igen, anyu?; A házamba; Itt van velem; Minden oké; Nem tudtunk elaludni és gondoltam megmutatom neki; Jól van; Van kaja; Nem tudom; Oké; Oké; Én is; Puszi, szia- köszönt el és letette.
- Anyuék aggódnak értünk- közölte, mire csak megrántottam a vállam.
- Nem akarok hazamenni- mondtam határozottan.

- Felmenjünk?- kérdezte, mire bólintottam egyet és már fel is vezetett a szobába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése